Maatje gezocht voor padel en tennis

08 mei 2024

Vorig jaar hebben we een in de KNLTBclubapp een groep aangemaakt voor padel-leden die op zoek zijn naar maatjes om mee te padellen. Voor nieuwe leden is het soms een beetje zoeken en ook de leden die al langer lid zijn kunnen wel wat hulp gebruiken bij het zoeken naar nieuwe maatjes. Dit is een leuke en laagdrempelige manier om andere leden te leren kennen.

Wegens succes hebben we nu ook een groep aangemaakt voor tennisleden. Als je in een van deze groepen wilt (of in allebei) kan je je in de KNLTBclubapp aanmelden. Klik onderaan op ‘maatjes’ en vervolgens selecteer je bij ‘niet deelnemende gesprekken’ de groep. Als je daarop klikt kan je deelnemen aan de groep en een bericht plaatsen. Probeer het eens uit!

Nieuwscategorieën