Actie maart 2024

Informatie LTC Goirle
Al 60 jaar zijn wij een tennisvereniging. Momenteel wordt er hard gewerkt aan de afronding van de aanleg van 3 padelbanen die naar verwachting rond 7 juli klaar zullen zijn. Er gaat dus wat veranderen op onze vereniging! Vanaf 1 juli hebben wij niet enkel tennisleden maar hebben we ook nieuwe leden die een padellidmaatschap hebben. Ook een duo-lidmaatschap behoort tot de mogelijkheden als je graag tennist en padelt. Kijk bij 'tarieven'voor de mogelijkheden.

Update: vanaf 1-10-23 hanteren wij een wachtlijst voor padel.
Inschrijven kan nog steeds via de site maar we hebben waarschijnlijk volgend seizoen pas weer plaats om leden toe te laten. Voor nu hebben we het maximaal aantal inschrijvingen behaald.

Voor een tennislidmaatschap hanteren wij geen wachtlijst.

Soorten leden
Tennis of padel, een aantal zaken zijn hetzelfde. We kennen juniorleden, jongerenen en seniorleden. En dan kun je actief of rustend zijn. Ook kennen we vanaf voorjaar 2024 competitieleden.

Actieve leden zijn automatisch lid van de KNLTB. Rustende leden zijn om uiteenlopende redenen een tijdje niet actief op de baan, maar willen wel betrokken blijven bij de vereniging.

Junior ben je als je in het kalenderjaar nog geen 18 jaar bent. We hebben daarbij de verdeling van jeugd t/m 9 jaar en jeugd van 10 t/m 17 jaar. Jongeren ben je van 18 t/m 24 jaar.

Wanneer je lid bent van onze vereniging kan je een heel jaar onbeperkt tennissen en of padellen. Daarnaast kan je deelnemen aan allerlei activiteiten die georgaiseerd worden zoals een interne competitie, clubkampioenschappen, toernooien etc.

Voor zowel de beginnende als de meer gevorderde tennisser bieden wij trainingen aan. Je kan je hier 2x per jaar voor inschrijven. Er is een cyclus van trainingen in het najaars/winter en in het voorjaar/zomer. Als lid van de vereniging ontvang je hier een inschrijfformulier voor. Hoe de trainingen voor padel ingevuld gaan worden volgt spoedig meer informatie.

Naast trainen en het vrij tennissen/padellen heb je bij ons volop mogelijkheid om competitie te spelen.

Competitielidmaatschap
Vanaf het voorjaar 2024 is het ook mogelijk om alleen competitielid te worden. Het competitielidmaatschap is in het leven geroepen om niet-voltallige competitieteams bestaande uit leden van LTC Goirle te kunnen aanvullen met spelers die al lid zijn van een andere vereniging, zodat deze teams toch kunnen deelnemen aan de competitie. Onder competitielidmaatschap wordt verstaan een in tijdsduur beperkt lidmaatschap dat recht geeft op deelname aan wedstrijden in één KNLTB-competitie bij LTC Goirle. Voor het competitielidmaatschap gelden de volgende voorwaarden:
- Je wordt competitielid per competitie dus voorjaar, zomer, najaar of winter.
- Je dient lid te zijn van een andere vereniging of over een actief bondsnummer te beschikken.
- Kosten bedragen € 35 per competitie plus de bijdrage die je betaalt als team.
- Competitielidmaatschappen mogen uitsluitend op competitiedagen dat er geen uitloting van teams plaatsvindt.
- In de competitieperiode mag je alleen gebruik maken van de tennis-en padelbanen om competitie te spelen.
- De Technische Commissie moet goedkeuring geven aan het competitielidmaatschap. De Technische Commissie controleert namelijk, of de verhouding tussen competitieleden en niet-competitieleden voldoet aan de door de TC gestelde regels. Het competitieteam is er voor verantwoordelijk om deze voorwaarde na te komen.
- Competitieleden kunnen hun lidmaatschap elk moment laten omzetten naar een regulier lidmaatschap. In dat geval zullen de reeds betaalde kosten voor het competitie lidmaatschap in mindering worden gebracht op de kosten voor het reguliere lidmaatschap, dat ingaat vanaf de start van de competitie. Dit is alleen mogelijk als er geen ledenstop is.
- Om lid te worden kan je je aanmelden door hier te klikken en bij opmerkingen aan te geven dat je alleen competitielid wilt worden.

Om lid te worden van LTC Goirle moet je je melden bij de ledenadministratie. Dit kun je doen door hier te klikken. De verdere procedure blijkt daarna uit de email die je direct na inschrijving automatisch zult ontvangen.

Meer informatie over de verschillende lidmaatschappen kan je vinden onder het kopje 'tarieven'.

Ledenadministratie:

Petra Sparidaens