Padelbaan reserveren

Beste leden,

Nu de padelbanen gereed zijn wordt het tijd om ze in gebruik te nemen! Een padelbaan reserveren kan uitsluitend digitaal via de KNLTB ClubApp. Deze kan je downloaden in de App Store of via Google Play. Een uitgebreide handleiding voor het gebruik van de KNLTB ClubApp vind je in het menu onder 'vereniging'.

Vanuit de KNLTB ClubApp kan je van tevoren een baan reserveren. Dit gaat als volgt:
- Open de app en klik onderaan op ‘spelen’ (je krijgt dan een overzicht van alle banen en reserveringen. Als er een rondje staat met een streep, betekent dit dat de baan niet gereserveerd kan worden. Het plusje betekent dat je die tijd een reservering kan maken).
- klik op het ‘plusje’ - klik op ‘speler toevoegen’ (Je kan in de ledenlijst zoeken naar een speler of kan je kiezen uit één van jouw padelmaatjes).
- Door op een gemaakte reservering te klikken in het overzicht, zie je meer informatie over de reservering.

Voor het digitaal reserveren van een baan hanteren wij enkele regels:
- Afhangen kan maximaal 1 week voor uit
- Je kunt binnen de regels onbeperkt afhangen
- Je moet minimaal met 3 personen afhangen
- Speelduur is 1 uur