Training informatie

Tennistraining

Bij LTC Goirle hebben we veel leden die trainen, zowel jong als oud. Voor beginners is het raadzaam om meteen met tennistraining te beginnen zodat je de basistechnieken en tactieken goed aangeleerd krijgt. Daarnaast is het een leuke manier om mensen van je eigen niveau te leren kennen. Maar ook voor de gevorderde- en wedstrijdspeler is training een goede aanvulling om je niveau te verbeteren.

De tennistrainingen worden verzorgd door gediplomeerde en gelicenseerde tennistrainers van JustTennis. Onze hoofdtrainer is Eric Ummels.

Gedurende het jaar worden er twee blokken van 18 tennislessen gegeven:
- Zomertraining van april t/m september, inschrijven is mogelijk half februari/begin maart;
- Wintertraining van oktober t/m maart, inschrijven is mogelijk half augustus/begin september.

Inschrijven Training
Je kunt je inschrijven voor training in groepen van 8 of 4. Daarnaast is privétraining in overleg ook mogelijk. Zodra de inschrijving is geopend ontvang je een email.

Vragen?
Bij vragen kan je altijd contact opnemen met Eric ummels (06-14340648)