Introduceren

Je kan als lid van  LTC Goirle 3 keer per jaar iemand gratis introduceren. Daarna kost het €10,- per introducé.

Hoe werkt introduceren?
Tennis: wanneer je je pas door de lezer haalt kan je rechts een introducé toevoegen.
Padel: Ga naar de ClubApp, het tabblad 'Spelen' en dan 'Baan reserveren'. Klik hier het gewenste tijdsblok aan. Nu krijg je de mogelijkheid om een introducé toe te voegen.

Als je 3 keer gebruik hebt gemaakt van een gratis introducé krijg je de melding dat dit niet meer kan. Om hierna te kunnen introduceren tegen betaling moeten we vervolgens iets aanpassen aan je gegevens. We willen je vragen om wanneer je deze melding krijgt een mailtje te sturen naar ledenadministratie@ltcgoirle zodat we dit kunnen aanpassen.